© 2024 solvo B.V.

Twaalfvingerige darm

Beste, Bij mijn vader (64 jr) is eind vorig jaar een gezwel aan zijn twaalfvingerige darm geconstateerd. Tijdens de operatie bleek helaas dat het al in de aderen zat en was het dus niet mogelijk om het gezwel te verwijderen. Hij is in december geopereerd en de artsen gaven hem weken tot maanden. We zijn nu acht maanden verder en gelukkig is mijn vader er nog! Na diverse controles bij de chirurg is de zorg van en over mijn vader op een gegeven moment weer overgenomen door onze huisarts. Helaas hebben wij voor ons gevoel niet erg veel aan onze huisarts qua zorg en aandacht. We moeten vaak zelf komen met vragen, zoals bloedonderzoeken, echo, foto\'s, e.d. De eetlust van mijn vader begint achteruit te gaan en ook valt hij af. En hij is zo ontzettend moe, zo weinig energie en heeft veel pijn aan zijn buik, zijkant en rug. Hij krijgt op dit moment paracetamol met codeine, maar hij is wat bang voor medicijnen. Over de soort kanker die mijn vader heeft (aan de twaalfvingerige darm) schijnt weinig bekend te zijn, dit omdat het een zeldzame vorm is. Mijn vraag is dan ook, of er iemand is die hier wellicht ervaring mee heeft (gehad heeft) en misschien advies, informatie of tips kan geven. Bvd, Jessica


Hallo, Mijn moeder heeft ook een tumor aan de twaalfvingerige darm. Hier konden ze niets meer voor haar betekenen. Ik ben terecht gekomen bij Prof.dr. Vogl in Frankfurt. Daar is mijn moeder nu in behandeling. Probeer eens contact op te nemen. u moet alle gegevens faxen en dan krijgt u zeer spoedig antwoord. Deze behandeling wordt niet altijd vergoed ligt aan de verzekering. In Leuven doen ze dit soort behandeling Tace-Litt ook. hier het adres van Duitsland. Klinikum Johann Wolfgang Goethe-Universitaet Frankfurt am Main Tel 00-49-(0)69-6301-7277 succes

label.Geplaatst op 2009-01-05 09:07:01

Naar forum Oncologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren