© 2024 solvo B.V.

Vulvakanker = schaamlipkanker

helaas word schaamlipkanker ondanks de klachten nog steeds bij jonge vrouwen vaak niet gelijk herkend door artsen. kijk eens op de site www.vulvakanker.nl een gynaecologe heeft mij 3j aan het lijntje gehouden door haar onkunde, door een grove medische fout, moest ik een radicale vulvectomie op mijn 40j ondergaan, daardoor verandere mijn mooie leven in een verschrikkelijke nachrmerrie, heel mijn leven ben ik daardoor kwijt, uit pure noodzaak heb ik, 1 april 1998 de stichting henny opgericht, omdat ik zelf nergens terecht kon voor hulp, informatie, of lotgenoten. vele vrouwen mailen of bellen mij zelfs uit zuid korea, denemarken ,belgië, en heel nederland. meestal kan ik deze vrouwen op tijd door sturen naar de juiste artsen. ook heb ik mijn eigen ervaringen opgeschreven het is keihard maar wel de pure waarheid, dit wil ik uit laten geven, en ben op zoek naar een uitgever die dit wil doen, ook ben ik geld aan het inzamelen om een serieuse reportage of documantaire over vulvakanker te laten maken, alle hulp is hiervoor welkom zoals, donatie\'s, sponsers, gynaecologen, oncologen, vulvakanker patiënten, producers, allerlei vormen van de media, daarmee wil ik alle vrouwen van nu op de hoogte brengen dat schaamlipkanker veel vaker voor komt bij jonge vrouwen, het is belangrijk dat elke vrouw weet dat ook deze vorm van kanker bestaat. ook wij hebben recht als vrouw om te weten welk soort kanker er bestaat, alle kankers zijn bekend, behalve de vulvakanker, alle hulp is welkom, hartelijk dank groetjes van Henny.

Naar forum Oncologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren