© 2024 solvo B.V.

Zorgverbetering

hallo, voor mijn opleinding verpleegkunde, moet ik met een groepje en project maken. In dit project moeten onderzoeken hoe de zorg voor oncologische patienten verbeterd kan worden. Vooral voor patienten boven de 55 jaar. Zijn er hier mensen die ons iets willen vertellen over wat zij in de zorg verbeterd willen zien, wat wel goed is in de zorg en wat minder goed is. alvast bedankt, groetjes Sandra


Hoi Sandra,fijn dat je je ervoor intereseert voor verbetering in de zorg,ik heb nu wel elk jaar in het ziekenhuis gelegen en wel met ernstige longkanker waar ze de tumor hebben kunnen verwijderen gelukkig en diverse keren nieuwe heupprothese gehad,en moet zeggen dat ik het altijd goed gevonden heb de zorg die er voor mij gedaan werd en wat ik zag bij mijn kamergenoten. Ik denk dat het probleem wel vaker komt door dat verpleging minder tijd voor de patiénten heeft,maar daar kunnen zij niks aan doen.In ieder geval heel veel succes met je goede werk..

label.Geplaatst op 2004-10-13 19:29:59


heel erg bedankt voor je reactie! we gaan er zeker wat mee doen! groetjes sandra

label.Geplaatst op 2004-10-18 17:41:47

Naar forum Oncologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren