© 2024 solvo B.V.

10 oogspiercorrecties

hallo ik ben doris, ik ben nu bijna 21 en ik heb afgelopen week m`n 10de oogspiercorrectie gehad. ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die zo extreem vaak aan scheelzien zijn geopereerd. ik lees het hopelijk wel als er mensen zijn die dit ook hebben meegemaakt. groetjes doris


Beste Doris, Waarom al voor de tiende keer geopereerd? Is het dan al die negen keer daarvoor fout gegaan? Ik heb vaak gehoord/gelezen dat 'men' na scheelzien operaties lang of zelfs blijvend dubbel ziet. Heb jij die ervaring ook? En is het nu na al die operatie's helemaal in orde, of nog niet? Vr.groet, Getty

label.Geplaatst op 2005-01-29 17:12:22


Beste Doris, Hier schrijft iemand die aan zijn 7e operatie toe is. heb jij ook net als ik dat je alles dubbelziet en hoe is het helingsproces met jouw ogen verlopen ? Bij mij gaat het nu nog steeds niet goed

label.Geplaatst op 2006-03-30 19:11:07

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren