© 2024 solvo B.V.

Aan linkeroog geholpen, is verwijderd, zat tumor in, rijbevoegdheid

Ik heb een vraag voor iemand die dit leest en dit mischien weet. Ik ben in september 2008 j.l. ( 23 e) geopereerd aan mijn linkeroog. daar zat een tumor ( melanoom) in.Mijn linkeroog is verwijderd en in het oogziekenhuis vertelde ze mij dat ik na de operatie drie maanden niet auto mocht rijden. Daar heb ik mij netjes aan gehouden. Die drie maanden zijn nu voorbij, en ik zou graag weer in mijn auto stappen. Moet dit officieel middels een rijtest door het CBR afgenomen worden of mag ik zo weer de auto gebruiken? kan iemand mij daar meer over vertellen?


kijk op www.cbr.nl/ - en klik dan door naar medische keuringen. Succes

label.Geplaatst op 2009-01-11 18:26:04


Ik rij al jaren met 1 oog, zonder problemen. Je hebt alleen een wat grotere dooie hoek. Ik zou het voor de zekerheid even navragen, maar het lijkt mij geen probleem.

label.Geplaatst op 2010-07-12 20:55:46

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren