© 2024 solvo B.V.

Angst voor goede oog, als al 1 oog blind is

Beste allemaal, Al jaren heb ik 1 glazen oog. De laatste jaren maak ik mij steeds meer druk over mijn goede oog. Het lijkt wel afentoe of ik spoken zie. Vaak denk ik, zie ik nou flitsen (teken van netvliesloslating). Of denk ik, ik zie slechter. Iemand ook deze ervaring? Graag ontvang ik je bericht. Ik wil niet steeds naar het ziekenhuis om alles te onderzoeken, maar ben daar wel toe genoegd. Stefan


Lichtflitsen betekenen niet zomaar dat je een netvliesloslating hebt, wel dat er mogelijk getrokken wordt aan het netvlies. Bijvoorbeeld tijdens een achterste glasvochtloslating, een gebruikelijk fenomeen na je 40e, 50e. Als je je zorgen maakt: ga gerust naar je oogarts. Vraag waar je op moet letten en in welk geval je als de wiedeweerga naar hem / haar toe zou moeten. Je hebt maar een werkend oog, ook je oogarts zal daar zuinig op willen zijn

label.Geplaatst op 2010-07-27 12:03:10

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren