© 2024 solvo B.V.

Beeld verspringt af en toe!

Na talloze klachten van mijn ogen zoals floaters,sneeuw trillende oogleden enz enz. Hier weer 1 ! Als ik naar iets staar of kijk, verspingt heel mijn zicht opeens naar links! Ook heb ik weleens dat mijn zicht blijvend horizontaal trilt. Dat ik dus heel de kamer zie trillen. Als ik dan mijn hoofd schudt is het weg! Iemand zoiets al eens meegemaakt ?? Ben gisteren naar de huisarts geweest en die gooit het weer op stress!! Ikzelf op iets neurologisch! Ik hoor het wel! Groetjes Henk


Alles wat jij beschrijft heb ik ook gehad. Ik weet eigenlijk zeker dat de floaters bij mij de oorzaak van alles waren. Mijn ogen waren gewoon zoooo moe door die floaters. Ook kreeg ik allemaal rare lichtbrekingseffecten door al die troep die in mn glasvocht dreef. Nu ik FOV in beide ogen heb gehad zijn al mn klachten weg. Ook de sneeuw is langzaam weggetrokken.

label.Geplaatst op 2005-08-27 02:31:18


Karin, Hoelang was je herstel periode en heeft Dr Stalmans 25G gebruikt of 20G? Moest je 2 dagen in het ziekenhuis blijven of mocht je gelijk naar huis? Alvast bedankt en groetjes

label.Geplaatst op 2005-08-29 10:49:18

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren