© 2024 solvo B.V.

Bewegende beelden, wazig zien

Hallo allemaal mijn naam is anoeschka en ben 30 jaar. Ik wil graag weten of iemand wel eens van Méniére patiënten heeft gehoord. Klachten zijn wazig zien, duizelig, dubbel zien, evenwichtstoornissen, bepaalde letters en cijfers niet meer in hun juiste vorm herkennen, vermoeide en branderige ogen en veel hoofdpijn. Wie herkent dit? Mij is verteld dat ik een plasmabril nodig heb. Wie heeft er één? Alvast bedankt voor je reactie.


Ik heb al aantale keren me ogen laten testen, en ben zelfs naar het ziekenhuis geweest en ik had precies hetzelfde klachten, ik moest ook zo'n plasma bril en veel oefeningen doen met me ogen, na aantale maanden ging het wel weer beter maar soms is het erger dan de andere keren, dus ik denk maar eens een afspraak te maken bij de dokter... want ik word er gewoon gek van.

label.Geplaatst op 2005-05-23 10:08:21


In sommige gevallen kan zo`n prismabril inderdaad helpen. In het ziekenhuis waar ik werk meten we die ook aan en doen we een speciale proef om te bepalen welke sterkte erin moet en hoe en of het wel gaat werken. Als je geinteresseerd bent, zou je bij ons een afspraak kunnen maken met de orthoptist van de polikliniek oogheelkunde. D. Limpens ziekenhuis Deventer

label.Geplaatst op 2005-06-22 20:42:49

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren