© 2024 solvo B.V.

Bloedstortingen ogen, tinteling hoofd

Ik ben van het weekend heerlijk op zee geweest, ik ben er alleen heel erg misselijk van geworden. Ik Hierdoor moeten braken. Tijdens het braken merkte ik een enorme druk in mijn hoofd. Tevens voelde ik aan de Rechterkant in mijn hoofd iets knappen. Ik had hierna ook erg tranigere ogen. Nadien volgde ik mijn Weg naar de wasbak op mij op te frissen en merkte ik op dat aan beide kanten onder mijn ogen helemaal Blauw en rood uitgeslagen waren (bloeduitstortingen). Het is vandaag maandag en die bloedstortingen heb ik nog steeds. Tevens voel ik aan de rechterkant van mijn hoofd Op zijn tijd lichte steekjes en een tintelend gevoel. Voor de rest voel ik mij prima. Wat kan dit allemaal zijn en/of duidt dit op iets ernstiger. Mvg

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren