© 2024 solvo B.V.

BPEP/BPES Syndroom

Zijn hier toevallig mensen die dit syndroom ook hebben? ik ken helemaal geen mensen die dit syndroom hebben en zo juist zo graag contact willen hebben met mensen die dit syndroom hebben. Ik ben een 17-jarige leuke (tenminste dat hoor ik altijd) meid en ben dus op zoek naar lotgenoten.. ook meer info zou fijn zijn!


hi c-lou, Mijn dochter van 4 heeft bpes. Voor haar zou ik graag nederlandse lotgenoten leren kennen. Wellicht heb je het inmiddels op internet gevonden, er is namelijk een internationale belangenorganisatie en een e-group bij yahoo onder de naam blepharophimosis, waaronder jouw leeftijdgenoten. Ik zou graag met je kletsen, groetjes, bc@xs4all.nl

label.Geplaatst op 2005-07-18 15:18:36


Hallo, Onze dochter (nu 4 jaar) heeft het BPES syndroom. Wij zouden graag van andere mensen horen hoe zij omgaan met deze afwijking en welke operaties zij hebben ondergaan of nog moeten laten doen. Onze dochter heeft geen belemmeringen op dit moment en hopen dan ook dat dit zo blijft. Gr. Suet

label.Geplaatst op 2006-10-05 21:03:14

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren