© 2024 solvo B.V.

Brandende ogen

Hallo, ik heb na het werk erg branderige ogen en als ik langere dagen heb, wordt het aan onderkant van mn ogen ook rood. Dus niet alleen de randjes. Mijn beroep is piloot. Ik heb het ook als ik een lange autorit maak of laat opblijf. Onderkant van onderste ooglid is echt vuurrood. Dit gaat na paar dagen weer weg, maar dan moet ik meestal weer vliegen.. Visine werkt perfect, maar is volgens mij geen goede oplossing.. Het is niet aan bovenkant van de ogen.. gek he? Anyone?? michael


hallo ik heb sinds een week last van brandende ogen, ik werk veel achter een beeldscherm, heb nu een donkere bril alleen de brandende ogen blijven wat kan ik er nog meer aan doen. gebruik ook druppels. alvast bedankt.

label.Geplaatst op 2007-10-04 13:20:37


Beste, wellicht eens andere kunsttranen proberen (er zijn gigantisch veel alternatieven namelijk.. zowel compleet vergoed als niet vergoed). Soms helpt VitA-Pos of Lipomyst ook echt prima.

label.Geplaatst op 2012-06-12 09:15:01

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren