© 2024 solvo B.V.

Chloorallergie

Hoi Ik ben nog maar 3 keer wezen zwemmen en heb heel erg geirriteerde ogen, jeuken en er komt wat etterige pus uit en het wit van de ogen is rood .IK kan nu mijn lenzen ook niet in dus dat is best lastig.Nu hoorde ik dat het misschien een chloorallergie kan zijn maar weet iemand hier meer van want op internet is weinig te vinden over wat een chloorallergie inhoudt ???Als vast bedankt voor het reageren groetjes gerda

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren