© 2024 solvo B.V.

Coloboom

Ik wilde vragen aan de mensen hier of jullie of iemand die je kent ook een aangeboren afwaking heefdt aan het ogen in dit geval aan beiden ogen genaamd COLOBOOM. Ik ben nu 25 jaar en ik ben geboren met aan beiden oggen een COLOBOOM, en ik heb nog nooit last gehad aan me ogen tot voorkort althans, hevige hoofdtpijn en nekpijn en ik kon me ogen niet meer bewegen. Mijn vader heefdt dit ook maar die is aan 1 oog blind geworden dus ik ben eigelijk een beetje bang dat, dat bij mij ook zou gebeuren. Dus ik moet weer naar het oogziekenhuis. morgen moet ik op de spoedeisendehulp erzijn en gaan ze me onderzoeken, ben beneuwdt. Maar eigelijk wilde ik weten of iemand dit herkendt. Groetjes, Bianca..


Bianca, ben je zelf met coloboom geboren? Dat schrijf je niet in je berichtje.

label.Geplaatst op 2006-06-27 13:06:13


Rike, dat was ik hellemaal vergeten te vermelden. Ja ik ben zo geboren.

label.Geplaatst op 2006-06-28 19:10:35

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren