© 2024 solvo B.V.

Cosmetisch rechtzetten van het oog

Ik lees veel op de formum over het loensen en rechtzetten dmv een operatie. Zelf heb ik in 2003 mijn oog laten recht zetten, veel onderzoeken gehad, omdat ik zowel met mijn l.oog als mijn r. oog kan recht kijken en het andere oog gaat dan naar buiten staan. Ik ben zelf geopereerd in Amsterdam ( AMC) mijn vraag is wat is nu het beste ziekenhuis, oogarts om je te laten opereren? Ik heb begrepen dat Leiden wel goed moet zijn. Graag jullie adviezen, meningen. Ik zelf ben niet zo heel tevreden met mijn vorige operatie, dichtbij kijk ik je recht aan ( moet ik zelf moeite voor doen) van ver af trekt mijn oog gewoon weer naar buiten toe. Alvast bedankt voor jullie reactie.

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren