© 2024 solvo B.V.

Dingetjes in lens na clear lens extraction ??

Eind mei deze operatie ondergaan, vanaf het begin heb ik last van dingetjes die er naar mijn mening inzitten. - eerst dacht ik, het zal wel iets te maken hebben met het feit dat het net gedaan is - toen dacht ik, het lijkt wel of ik langs iets heen moet kijken - ik heb het al maar voren gebracht in de privekliniek die deze operatie wel in een ziekenhuis liet uitvoeren maar ik krijg steeds meer het gevoel dat ze niet eerlijk antwoorden; de ene keer werd (te)spontaan gezegd; er zit een haartje in, wrijf eens in uw oog, dat heb ik toen gedaan en toen heb ik dom genoeg niet gevraagd : Is het nu weg ? Misschien omdat ik bang was voor het antwoord ??????? 2 weken later was ik er weer, toen las men voor; bij laatste controle had u last van dit en dat maar er werd met geen woord gesproken over \'dat haartje\'. Dom genoeg hield ik weer mijn mond. Toch zit er iets wat echt niet prettig kijkt. Om mijzelf niet langer voor de gek te houden heb ik gisteren, toen ik eens rustig op een comfortabele stoel zat, een testje gedaan, telkens zag ik een zelfde dingetje bewegen wanneer ik mijn oog diverse kanten op liet kijken. Iemand enig idee wat dit kan zijn ??

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren