© 2024 solvo B.V.

FLOATER-operatie te UZLeuven geslaagd...patiënt over.......

GELUKKIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vrijdag 25 februari 2005 om 15:00 uur (om 17:00 uur was ik weer terug op de afdeling) ben ik geopereerd door Peter Stalmans in het UZLeuven en ik zit nu alweer, 27 februari 2005 thuis achter de pc te mailen!! Ik kan jullie miet vertellen wat een onbeschrijfelijke OPLUCHTING het is geen floaters meer te hebben in mijn rechteroog!! Een absolute VERADEMING!!! Ik ben DOLGELUKKIG!!! Het is dat ik onder algehele narcose ben geweest en daar nog een beetje duf van ben, maar anders zou het net lijken alsof ik niet geopereerd ben geweest. Mijn oog is niet dik of opgezet, ik heb er totaal geen pijn aan en het is maar een ietsiepietsie rood. Volgende week blijf ik nog thuis (mijn pupil is dan nl. nog vergroot door het gebruik van Atropine; de grootte neemt in de loop van volgende weer af tot normale proporties), maar de week daarop ga ik weer voorzichtig aan het werk. Over 14 dagen moet ik terug voor mijn 1e controle en tot die tijd blijf ik druppelen met \\\\\\\"Pred-forte\\\\\\\" om ontstekingen te voorkomen. Ik ben dus af van mijn floaters en van mijn lichtflitsen in mijn rechteroog. E.e.a. is zo goed verlopen, dat ik overweeg om ook de floaters uit mijn linkeroog te laten halen. Dat zou over ongeveer 2 maanden kunnen gebeuren, want dan is het genezingsproces van het rechteroog voorbij.. Groetjes van een zielsgelukkige Petra. p.s.: jullie allemaal hartstikke bedankt voor het duimen!!!!


Hoe gaat het nu met degene die een operatie hebben gehad, want er zijn meer dan 2 maanden voorbij en ik denk dat met mij veel mensen benieuwd zijn hoe het er nu met deze personen aan toe gaat. Is het echt helemaal weg?

label.Geplaatst op 2005-08-10 07:48:04


Petra, Ja, ook ik ben zeer benieuwd naar het verloop. Is het 2e oog ook al gedaan en zijn beide ogen nu helemaal goed?

label.Geplaatst op 2005-12-12 12:11:58


Wat fantastiscg zeg. Ik wou dat het bij mij was gebeurd. Ik wordt gestoord van die floaters. Het lijkt wel of het elke dag erger wordt.

label.Geplaatst op 2005-06-15 16:07:08


hallo skyhawk, Ik heb een rare vraag aan jou: bij welke zorgverzekeraar ben jij verzekerd? Ik heb veel last van floaters en ik wil mij daarvoor laten behandelen in leuven maar ik krijg het maar steeds niet vergoed van mijn zorgverzekeraar. groetjes koosje avdijk50@freeler.nl

label.Geplaatst op 2005-03-07 21:55:56


Hallo Petra, ik volg al geruime tijd je bercichtjes aangezien ook ik veel last heb van floaters. Gefeliciteerd met je geslaagde operatie. Graag had ik geweten hoe je je er nu mee voelt. Nog ergens last van. Zijn alle floaters verdwenen? Kan je de eerste dag al terug kijken? Of hoe zit dat juist? Hoe lang duurt het vooraleer je terug een normaal zicht hebt? Het doet me alleszins deugd dat er toch iemand afgeholpen is van deze vreselijke aandoening Groetjes Bart

label.Geplaatst op 2005-04-20 17:15:33


Bart, Reageer ven via mijn mail-adres: sabobo@mts-kwadraat.nl Groetjes, Petra.

label.Geplaatst op 2005-04-20 20:27:50

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren