© 2024 solvo B.V.

Gedeeltelijk hoornvliestransplantatie

hallo ik ben een jonge vrouw van 22 jaar,en in 2005 heb ik een gedeeltelijk hoornvliestransplantatie gekregen aan mijn linkeroog.gelukkig is dat heel erg goed verlopen en kan ik nu wat meer zien. ik heb namelijk een ziekte aan mijn hoornvlies waardoor mijn zicht steeds minder word.nu is het 2007 en moet ik 14 maart weer geopereerd worden nu gaan ze mijn rechteroog doen. ik zit er erg tegenop omdat ik nu weet wat er gaat gebeuren en hoe het voeld. zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt???? zou het leuk vinden om er met iemand over te praten. bedankt


Hoe gaat het nu? Is alles goed gegaan? Ik heb in oktober 2006 een hoornvliestrasplantatie gehad en dat viel reuze mee (hechtingen zitten er nog in dus daar kan ik niet over mee praten). Ik had geen pijn. Geniet van je ziekteverlof en nog effe geen kratten bier tillen hè. groetjes Silvie

label.Geplaatst op 2007-03-17 22:29:31

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren