© 2024 solvo B.V.

Glasvocht in lens na staar-operatie

Hallo, Ik ben pas geopereerd aan mijn oog i.v.m. staar. Er is daarbij een scheurtje ontstaan waardoor er glasvocht in de lens is gekomen. Volgens mijn oogarts hoeft dit geen gevolgen te hebben. Alleen dit was wel waar men \"bang\" voor was en waardoor de operatie moeilijk zou gaan worden. Zijn er meer mensen die dit ook hebben gehad en wat voor gevolgen heeft dit ? Ook zie ik zwarte zwevende deeltjes. Hoop op een reactie.


Hallo, Ik heb zelf na een staaroperatie vorig jaar deze zomer een glasvocht loslating gekregen en zie ook allemaal zwevende deeltjes en zag lichtflitsen.De flitsen zijn weg maar de deeltjes blijven. Sinds vandaag zie ik ook een zwarte stip rechts boven in mijn ooghoek en maak mij hier zorgen over.Ik heb wel na de staaroperatie nog drie operaties aan het oog gehad dus het is niet echt te vergelijken denk ik. Morgen ga ik contact opnemen met het ziekenhuis en maar weer afwachten. Gr.Sam

label.Geplaatst op 2006-10-31 23:28:14

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren