© 2024 solvo B.V.

Glasvochtoperatie - vitrectomie

Ik heb na een staaroperatie last van vlekken en flitsen. De oogarts stelt nu een vitrectomie voor, maar daar zie ik erg tegen op. wie heeft er ervaring met deze ingreep en de eventuele naverschijnselen. Bij voorbaat mijn dank voor uw reactie


Best Iny Dit is de site waar je alles over een vitretomie kunt lezen. Homo Universalis Hollandicus, Als je naar google gaat en Peter Stalmans intypt en zoekt in Hollands zie je het ook verschijnen, ik en de meeste zijn al geholpen. Vr gr Joska.

label.Geplaatst op 2007-02-10 11:19:37


mocht je reacties hebben ontvangen dan zou ik dat ook graag willen weten. Ik draai normaal gesproken mijn hand niet om voor een operatie maar deze operatie lijkt me erg zwaar en bovendien toch het risico dat hij over moet, dan dat je zoveel procent kans hebt op netvliesloslating daarna enz enz en dan die 5 dagen met je hoofd naar beneden. Die gasbel lijkt me ook misselijkheid veroorzaken en wat moet je dan 5 dagen met je hoofd naar beneden... bij mij zit het gat in het centrum en is door en door maar ik heb pas sinds kort last. Rechts zie ik gewoon goed en als ik met 2 ogen kijk is het ook goed. Kijk ik alleen met links dan zie ik op een punt een donker wolkje en happen uit de cijfers van de klok. Als ik dan een paar keer knipper zie ik het cijfer dan weer wel. Ik ben bang voor deze operatie het voelt niet goed aan en daarom wil ik zeker weten of het wel goed is om hem te ondergaan

label.Geplaatst op 2007-09-17 21:23:43

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren