© 2024 solvo B.V.

Glasvochtoperatie

Om van die vervelende floathers af te komen lees ik dat men is aangewezen op de Belgische arts Stalman te Leuven. Zojuist ontving ik het bericht dat de oogartsen in het UMC St. Radboud deze operatie ook uitvoeren. Misschien een goede tip? Herman


Hte lijkt erop dat ook Nederlanse artsen het probleem beginnen te begrijpen. Ook dr Van de Biesen in het UMC Utrecht en Dr Juypers in er Erasmus MC voeren deze operaties uit. Dat neemt echter neit weg dat zowat de hele wereld naar Belgie vliegt om door Dr Stalmans of door Dr Tassignon geholpen te worden.

label.Geplaatst op 2005-06-29 00:39:34


Hoe gaat het nu met degene die een operatie hebben gehad, want er zijn meer dan 2 maanden voorbij en ik denk dat met mij veel mensen benieuwd zijn hoe het er nu met deze personen aan toe gaat. Is het echt helemaal weg?

label.Geplaatst op 2005-08-10 07:48:31


Ik heb drie jaar gelden een glasvochtoperatie gehad door dr. van den Biesen in het UMC Utrecht. Het is mij goed bevallen, want ik heb helemaal geen last meer van floaters. Bovendien is dr. van den Biesen hel aardig, maar dat terzijde. Hij verstaat zijn vak, wat heel belangrijk is.

label.Geplaatst op 2005-08-13 19:02:15


Xenia Kun je mij aub mailen op eduardo2005@chello.nl want ik heb een paar specifieke vragen, want ik wilde naar belgie gaan, maar kom zelf uit utrecht. Dus als je aub even kunt mailen dan graag! Alvast bedankt Eduardo

label.Geplaatst op 2005-08-13 22:42:01

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren