© 2024 solvo B.V.

Glasvochttroebelingen

hoi, Ik ben afgelopen 10 mei in leuven bij prof. stalmans met de nieuwste methode [victreomie 25 gg] geopereerd en ik kan je zeggen dat is echt een verademing, ik heb geen last meer van floaters. groetjes koosje


Hallo, Gefeliciteerd met de operatie. Kun je ons wat meer informatie geven? zoals, hoeveel glasvocht er is weggehaald, of je al een glasvochtloslating hebt gehad, wat je zag na de operatie, wat de kansen op complicaties zijn. En nog een belangrijke vraag: HEEFT DE VERZEKERING HET VERGOED? groeten, Oom Dagobert

label.Geplaatst op 2005-06-01 19:29:55


Geweldig Koosje, hartelijk gefeliciteerd! Kun je mij aub vertellen hoe je dit ervaren hebt?! Ben zeer benieuwd naar de operatie. Hoe lang het duurt, volledige narcose en hoe lang herstelprocedure etc. Krijg je dit vergoed door de verzekering als ziekenfondspatient. Ik woon in Zeeland, dus niet ver van Belgie! Hartelijk dank alvast hoor. Groetjes, Floatje mailmarianne@msn.com

label.Geplaatst op 2005-06-05 17:54:08


Wat is eigenlijk de nieuwste methode? Is er een internetsite waarop meer info staat wat dokter Stalmans te Leuven allemaal doet? Ik heb zelf ook heel erg veel klachten maar ben eigenlijk bang voor de opertatie omdat men zegt dat de kans op staar zeer hoog is binnen een jaar.

label.Geplaatst op 2005-07-30 18:37:15


Hallo Koosje Welke nieuwe methode heeft deze Dr Stalman. Ik heb nl ook veel last van floaters

label.Geplaatst op 2005-10-12 14:21:32


Over staar zou ik mij niet erg druk maken. Die operatie is een pace of cake. Soms doen ze die direct samen met de vitrectomie. Dat is afhankelijk van jouw leeftijd. Dan ben je dus in één keer echt klaar met elk oog.

label.Geplaatst op 2005-12-12 12:04:36

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren