© 2024 solvo B.V.

Glaucoom-implant(baerveldt)

Zeer binnenkort moet ik worden geopereerd en krijg ik ,n implant(baerveldt). Ik ben benieuwd naar ervaringen van lotgenoten. Hoe de operatie verlopen is,hoe snel je weer mag werken en sporten etc. Ik hoop wat reacties te krijgen.


Helaas nog geen ervaring. Moet zelf ook over 5 weken onder het mes dus ben net zoals Iris erg benieuwd naar ervaringen. Vind vooral het risico scheel gaan zien eng. En Iris: heb jij hiervoor al andersoortige ingreep gehad voor te hoge oogdruk?

label.Geplaatst op 2008-03-09 15:16:20


Mijn dochter heeft 3 jaar geleden in beide ogen een baerveldt implant gehad( zij was toen bijna 4). Ik ben erg tevreden over het verloop geweest. Ze knapte vlot op. Had weinig last van haar ogen. Vond het druppelen de eerste paar dagen vreselijk, ( maar welk kind van vier vindt dat leuk). Ze kon na een week weer naar school en deed geleidelijk aan weer alles.Ik heb ook niet de indruk dat ze de implants voelt in haar ogen.

label.Geplaatst op 2008-05-20 10:16:17

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren