© 2024 solvo B.V.

Hallo

hallo ik denk telkens dat ik asma heb omdat ik telkens heel diep moet ademen als ik op een fiets moet fietsen zonder versnellingen


punt 1: Dit heeft niks met oogheelkunde te maken punt 2: Het blijkt dat je dus absoluut geen conditie hebt punt 3: Zoek op internet eens wat astma is want volgens mij weet je dat niet

label.Geplaatst op 2003-03-06 15:26:20


Zou je dan niet 'gewoon' last hebben van hyperventilatie. Dat kan heel onbewust aanwezig zijn. Je gaat alleen steeds dieper ademen omdat je denkt dat dat helpt (maar dat helpt dus niet). Klopt dat? groeten, Bibi

label.Geplaatst op 2003-08-28 14:36:15


Dit heeft idd absoluut niks te maken met oogheelkunde. Bovendien zou ik je kennis over astma eens oppoetsen. Bij astma krijg je maar heel moeilijk lucht in je longen. Er is vaak een heel duidelijk piepen te horen en je moet 'vechten' om lucht binnen te krijgen. Ik spreek uit jarenlange ervaring. Jou probleem hoort zich aan als een gewone slechte conditie.

label.Geplaatst op 2003-03-10 14:36:35

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren