© 2024 solvo B.V.

Help

Ik heb sinds twee weken problemen met mijn ogen;als ik met beide ogen open kijk lijkt het alsof ik alleen met mijn linker oogzie en is het alsof mijn rechteroog niet meedoet; maar ik kan mijn rechter oog gewoon bewegen en als ik mijn linkeroog dichtdoe zie ik wel gewoon met mijn rechter oog; ook beweegt mijn rechteroog gewoon mee met mijn linkeroog. sinds vandaag lijkt het net of er af en toe in het linkerooghoekje van mijn rechteroog iets aan mijn bovenste oooglid blijft kleven. Ik begrijp niet wat ik heb en ben erg bang hiervan.


Dan toch maar even naar de huisarts en evt de oogarts lijkt me.Het klinkt alsof je ogen niet samenwerken,wat daarvan de oorzaak is weet ik ook niet.Zeker als je er erg verontrust over bent moet je er naar laten kijken!Succes

label.Geplaatst op 2003-11-20 22:06:46

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren