© 2024 solvo B.V.

Herhaaldelijk ontstoken ogen

Hoi, ik heb sinds dit 1,5 jaar (na de geboorte van mijn zoontje)ongeveer een keer per maand wel een ontstoken oog of beide ogen ontstoken. Het begint met prikkende ogen waarna het oogwit rood wordt (soms een vlek, dan weer gesprongen adertjes) hierna volgen vaak wat tranen. Ik vraag me af of het daadwerkelijk met mijn (zachte)contactlenzen te maken heeft of dat er een onderliggende ontsteking/ziekte is o.i.d. vroeger had ik hier nooit last van. Een ontsteking zodra mijn kindje een oogonstekling heeft begrijp ik wel, maar daarbuiten? wie weet raad??

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren