© 2024 solvo B.V.

Herpes Simplex besmettelijk?

Ik las dat gewone Herpes besmettelijk is . Maar is Herpes Simplex ook besmettelijk ? Wie kan mij een antwoordt geven ?


Ja. (gewone herpes is hetzelfde als herpes simplex)

label.Geplaatst op 2005-02-11 19:30:27


hallo met ap ja inderdaad je kan het overbrengen want toevallig ligt mijn zuster in leiden in ziekenhuis en die heb het ook ze heb blaasjes in de mond en dat schijnt een soort bacterieen te zijn en dat blijft je hele leven bij je dragen want je weerstand kan ook achter uit gaan dus je zou je hele leven pillen moeten slikken bij mijn zuster is het ook op de oog geslagen en wat beschadigd is dat komt nooit meer goed dus zij ligt nu in leiden in ziekenhuis dus je moet echt voorzichtig zijn je kan je beter in ziekenhuis laten behandelen want het komt niet veel voor deze ziekte ik zal je een site geven dan kan je alles zien dat is www.gezondheid.be en dan zet je herpes simplex in en je weet alles er over veel succes afz ap

label.Geplaatst op 2005-02-20 01:50:04

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren