© 2024 solvo B.V.

Herpes simplex

Hai, ik heb al vanaf mijn 2e gemiddled 1x per jaar een hepres simplex aan mijn oog. Weet iemand een medicijn wast goed helpt.. want volgens mij word ik imuun voor alles wat ik al gebruikt heb.Ik heb al een afspraak bij de oogarts. En wat mag ik wel/niet doen/eten, mag ik bijvoorbeeld onder de zonnebank? groetjes Annemie


Hoi Ik heb een collega met herpes aan haar ogen.Het begon met een koortslip.Ze heeft het vaak als ze moe is of niet lekker in haar vel zit.Ze gaat ook slechter zien als ze herpes op haar ogen heeft.Er zijn bijna geen medicijnen voor.Zij gebruikt druppels.Het is ook vaak besmettelijk voor een ander net als een koortslip.Zij heeft laatst gordelroos gehad op haar rug door de herpes infectie.Dat is weer aardig genezen maar het virus blijft altijd sluimeren in je lichaam. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Groetjes Marry

label.Geplaatst op 2003-11-05 23:09:14


Ik heb er ook zelf last van , ik heb nu medicijnen die zelitrex heet, maar ik heb er nog last van, tis heel lastig, ik heb zelf nu 2 koortslippen, en het slaat ook op me ogen, doet heel pijn..

label.Geplaatst op 2003-12-11 18:21:51


mijn zoontje van 5 heeft ook herpes in zijn oog het is vorig jaar augustus begonnen toen we van vakantie terug kwamen doordat het te laat ondekt is en omdat de zalf niet aansloeg is het naar binnen gedrongen en is het virus in zijn oog genesteld dus nu komt hij er niet meer vanaf. we lopen nu in het oogziekenhuis in rotterdam,daar heeft hij medicijnen gekregen en die moet hij nog 1,5 tot 2 jaar slikken en zo proberen ze het virus rustig te houden zodat het zo lang mogelijk weg blijft.wie heeft het zelfde probleem.

label.Geplaatst op 2004-03-05 20:12:01


Ik heb dit virus ook, oog is zelfs verlittekend zodat een hoornvliestransplantatie nodig is. Dit kan pas als het virus rustig is.

label.Geplaatst op 2004-03-09 20:38:15

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren