© 2024 solvo B.V.

Hoornvlies+ Cyste

Sinds een tijdje heb ik steeds last van mijn ogen,en loop behoorlijk te tobben ermee.. mijn ogen traanden allebei heel erg, last van dikke ogen, kan niet goed tegen zonlicht.. allergie_test gedaan, behoorlijk hoog gescoord op allergie.. hooikoorts enz.. kreeg toen druppels voor mijn ogen, maar reageerde daar niet goed op, weer terug, weer andere oogdruppels, werd alleen maar erger.. mijn huisarts denkt vervolgens allergische reactie op een bepaalde stof in de oogdruppels, en krijg een zalfje mee, elke keer gaf ik aan dat het leek alsof er wat in mijn oog zit, maar er wordt amper gekeken,ik zelf die dag in de spiegel en zie helemaal in hoekje een soort blaasje zitten, met wat wit spul erin, in mijn oog in het hoornvlies.. toch maar voor de zekerheid naar vervangende arts... die heeft het over een cyste..maar wil er niks aan doen.. ik maak me best wel ongerust.. weet niet wat ik moet doen..Is het gevaarlijk> ik probeer ook info op internet te vinden maar kan er niks over vinden , is het verstandig om verwijzing naar oogarts te vragen.. heeft iemand dit ook, herkenbaar? Wym


ik heb mogelijk ook zoiets, alleen was het blaasje op mijn hoornvlies helemaal helder en doorzichtig. Het begon een jaar geleden heel klein, maar het werd de afgelopen weken opeens groter. De huisarts heeft mijn oog verdoofd en de cyste aangeprikt. Je voelt er helemaal niets van en de cyste is verdwenen. Hij kan mogelijk nog wel terugkomen, maar ik weet nu wat ik ermee moet (laten) doen. Succes !

label.Geplaatst op 2006-05-22 22:25:00

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren