© 2024 solvo B.V.

Hoornvliestransplantatie wel of niet

Wie kan mij raad geven of info voor een het ondergaan van een hoornvliestransplantatie. Heb een litteken op mijn hoornvlies wat te diep zit om te laseren.Zie niet goed en zie dubbel Dus nu gaat het over zo\'n transplantatie.


In oktober 2006 heb ik een hoornvliestransplantatie gehad. Het deed geen pijn en ik hoefde maar 1 nachtje te blijven. Daarna kreeg ik een oogkapje voor 's nachts (om te voorkomen dat je in je oog wrijft) en veel oogdruppels ( ik heb nog steeds veel oogdruppels). Ik ben 2 weken thuis gebleven van mijn werk (je mag niet tillen en computerschermen zijn vermoeiend kijken) en ik heb ook 2 weken voor de helft gewerkt. Het sporten heb ik langzaam opgebouwd (je merkt dat er een druk op je oog komt bij tillen en bukken, dus dat moet je vermijden). In je dossier kun je terug vinden of je donor een man of een vrouw was en wat diens leeftijd was. Hoe het voor jou zal zijn weet ik niet, sterkte er mee. groetjes Silvie Meer informatie vind je op: http://www.oogvooru.nl/hoornvliestransplantatie.html

label.Geplaatst op 2007-08-13 20:56:43

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren