© 2024 solvo B.V.

Implantlenzen

Ik wil graag implantlenzen omdat mijn sterkte te hoog is om te laseren. Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben? Er zijn veel positieve ervaringen te vinden, maar wat zijn eigenlijk de problemen met implantlenzen?


hallo ik heb zelf ook implantlezen in beide ogen wat bij mij het probleem is dat doordat ik onstekingen in het oog heb er aanslag op de kunstlenzen komt. ze hebben me daarvoor gelasert en ik krijg ongeveer om het half jaar een injectie in het rechteroog omdat ik dan weer troebel zicht heb. ze kunnen er geen nieuwe lenzen inzetten omdat ze de lenzen die er in zitten er niet uit durfen halen doordat ik verklevingen heb in het oog aen als ze dan de kunstlens eruit moeten trekken weten ze niet wat ze meetrekken.ik ben dus na de operatie nog steeds afhankelijk van mijn bril.als jij geen last van ontstekingen hebt denk ik dat er niet veel nadelen aanzitten. na mijn mening kun je al met al best zon operatie laten uitvoeren. ik wens je veel succes met je beslissing.

label.Geplaatst op 2006-04-18 21:37:14

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren