© 2024 solvo B.V.

Iveiitispatienten?

Hallo allemaal, Ik en jammer genoeg nog meer mensen hebben de oogaandoening uveiitis!. Ik merk door contacten met andere patienten dat er bijna geen forums zijn die o.a. speciaal hier over gaan!. Dus heb ik er 1 aangemaakt. Hij is net nieuw dus er staat nu bijna nog niets in. Maar laat jullie dat AUB niet weerhouden om er wat in te zetten!. Anders kunnen we nooit ervaringen delen. Uiteraard mag je ook wat plaatsen als je een ander oogprobleem hebt ! Groetjes lieke


tja moet ik natuurlijk wel het adres erin zetten he! nou bij deze: http://uveiitis.xsbb.nl Als er problemen zijn dan hoor ik het graag! Groetjes lieke.......

label.Geplaatst op 2005-02-12 22:07:48


hallo, ik heb sinds eind 2001 last van mijn rechteroog. heb van alles al gehad en mijn oog is eigenlijk alleen maar verergerd. van injecties, oogdruppels, prednison. allerlei onderzoeken gehad maar ze weten gewoon niet waar t vandaan komt. soms is mijn zicht iets beter dan anders. dan gaat t van de 40% weer af naar de 10%. ik heb er echt heel erg veel last van. afgelopen woensdag 10-05-2006 heeft de oogarts vocht uit mijn oog gehaald en gaan dat onderzoeken. dat was erg pijnlijk ondanks dat mijn oog verdoofd werd, t was ook meer de angst die ik voor naalden heb. ze hebben ook wat bloed afgenomen om te zien of er in t oogvocht iets te zien is en te vergelijken is met t bloed. ik hoop dat iemand mij wat meer kan vertellen en of er iemand is bij wie al die klachten over zijn gegaan. want ik ben heel erg bang dat t ook naar mijn linkeroog gaat aangezien ik daar ook al wazig mee begin te kijken. groetjes omana

label.Geplaatst op 2006-05-17 20:15:24

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren