© 2024 solvo B.V.

Jeukende ogen

Ik heb sinds januari jeukende ogen,kriebelende keel, jeuk op mijn hoofdhuid, loopneus, gevoelige neus zodra ik er aan kom moet ik niezen. Mijn Huisarts beweerde eerst dat het hooikoorts zou kunnen zijn want het was duidelijk een allergie. Ja dank je de koekkoek dat kan ik ook wel verzinnen. Ik ben nog nooit allergisch voor pollen o.i.d. geweest. Nadat ik 3 x bij hem ben geweest en met (een kluitje in het riet, oftewel pillen, zalfjes, oogwatertjes)naar huis ben gestuurd, neemt het alleen maar toe. Hij zei dat als dit niet mocht baten dan maar pretnison. Nou dat ben ik niet van plan omdat dat volgens mij niet de oorzaak wegneemt maar het alleen maar onderdrukt. let wel, ik ben een leek maar laat me niet volstoppen met allerlei \"rotzooi\" Sorry, maar ik ben er doodmoe van kan mijn ogen in de ochtend niet openkrijgen, als het oogvocht op mijn wangen komt jeukt het als een gek.!! Ben nu ten einde raad en heb gisteren nadat ik een bloedtest heb gehad (waaruit bleek dat ik niet allergisch ben voor pollen, huisstofmijt, en voedsel) naar de acupunturist geweest. Hij kan (zegt hij) na een aantal behandelingen vertellen waar ik allergisch voor ben. Nu hoor ik dat een kennis van mij in Drenthe naar de dokter is geweest en zij had (met haar gezin, omdat het zo besmettelijk is) dezelfde symptomen. Haar dokter had het over een virus dat nu heerst en heeft haar medicijnen gegeven. Na een week was het weg. Weet u welk virus dat is en heb ik dat misschien nu opgelopen? Wat in godsnaam kan ik nu krijgen voor die ogen??? Ik ben bovendien van plan om een andere huisarts te zoeken want dit is de zoveelste verkeerde diagnose die hij stelt. Help a.u.b. Bij voorbaat dank.

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren