© 2024 solvo B.V.

Keratoconus

Hoi allemaal ik ben 15 jaar en ik heb deze week te horen gekregen dat ik de afwijking keratoconus heb graag wil ik hier zo veel mogelijk over weten. Zijn er mensen die dit ook hebben en die ervaringen willen delen met mij, of weet iemand een handige site met veel info. Ik hoop dat ik snel wat reacties krijg. groetjes nina


Nina, er is een forum voor mensen met keratoconus: http://www.nlkc.nl/e107_plugins/forum/forum.php Het beste met je. Rike

label.Geplaatst op 2006-07-21 13:21:08


heej Rike hardstikke bedankt voor je reactie...ik ga snel even kijken op dit forum bedankt he. Hbe jij ook Keratoconus of iets anders? groetjes nina

label.Geplaatst op 2006-07-22 18:10:08


Ha Nina, nee, ik heb geen keratoconus, maar ben met staar geboren en daardoor blind aan één oog. Met mijn andere andere heb ik ook de nodige problemen,maar goed, het lukt allemaal wel. Het allerbeste met je.

label.Geplaatst op 2006-07-23 13:45:09


Owkeej, fijn dat het er wel allemaal goed mee om kunt gaan, het is toch nogal wat om blind te zijn aan een oog. Ik ben blij voor je dat je er zo goed mee om kunt gaan. Dat wat ik heb is niks vergeleken bij wat jij hebt. jij ook sterkte he! Kus Nina

label.Geplaatst op 2006-07-23 17:14:25


Hoi Nina, ik heb sinds een jaar of 16 a 17 keratoconus. Bij 1 oog heb ik een hoornvliestransplantie gehad 11 jaar geleden. Ik wil je er wel van alles over vertellen. Groeten van Mirjam

label.Geplaatst op 2006-08-25 14:21:11


Voor diegenen die meer informatie over Keratoconus zoeken: http://www.kliniekeninfo.nl/nl_NL/std.phtml?searchText=keratoconus&frm_do=submit&searchType=totaal&p=kliniek+zoeken+alles&searchButton=Zoek!

label.Geplaatst op 2010-02-12 12:18:37

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren