© 2024 solvo B.V.

Klachten met zien

Ik heb sinds langere tijd klachten bij het zien. Met name wanneer het schemer is of wanneer ik in een ruimte ben die donker is maar verlicht wordt. Het is niet zozeer dat ik het idee heb slechter te zien, maar het voelt alsof er een verschil is tussen links en rechts. Ik kan dan gewoon niet \'plezierig\' kijken. Ik ga vaak meer knipperen om van dat vervelende gevoel af te komen maar dat helpt niets. Ik heb geen bril of lenzen oid. Ik heb mijn ogen een halfjaar geleden laten opmeten bij de opticien maar die zei dat ik prima ogen heb. Toch heb ik deze klacht, wie weet wat dit kan zijn?


Hallo . Ik heb dezelfde klachten ,Heb mijn ogen diverse malen op laten meten maar er kwam steeds niks uit. Alleen dat ik geen bril nodig had want met bril zag ik nog minder en een oog zag ik 100% en met andere oog 70% Dus op naar de oog arts die vertelde dat ik met mijn "slechte oog"nog maar 40% zag en er moesten contrastvloeistof foto's gemaakt worden. Nu blijk ik vaatvernauwing achter het oog te hebben. En wat ze daar aan gaan doen is nog niet bekend. Dus als ik jou was op naar de oog arts ook al hoef je ggen bril. Vriendelijke groet Christiaan Ps succes

label.Geplaatst op 2007-11-29 16:24:36


Ik heb dezelfde klachten.Wat ben je wijzer geworden?

label.Geplaatst op 2009-07-19 16:02:29

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren