© 2024 solvo B.V.

Krioelende lichtpuntjes

Hallo mensen, Dit bericht plaats ik omdat ik gisteren iets opmerkte. Ik zat naar de heldere hemel te staren en opeens merkte ik dat er over mijn gezichtsveld allemaal heldere witte stipjes krioelden. Het zijn net sterretjes die constant verdwijnen en weer verschijnen en niet weten waar ze naartoe willen. Ik zie ze alleen na het langdurig kijken naar de heldere hemel. Heeft iemand enig idee wat hier de oorzaak van is? Ik ben erg benieuwd. Groeten Rudy


Ik heb, na in het Engels te hebben gezocht, het antwoord kunnen vinden: [/irl]http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_field_entoptic_phenomenon[irl]

label.Geplaatst op 2009-03-21 22:42:49

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren