© 2024 solvo B.V.

Kunst oog

Ik heb sinds 15 jaar een kunst oog. Heb daar regelmatig last van zo dat ik hem uit moet doen. Nu heb ik een probleem. nu kan ik alleen maar aan een zwart oogkapje komen. Vroeger hadden ze ook huidkleur maar tegenwoordig niet meer. Het is al erg dat je een kunst oog heb en die uit moet doen. Als je dan met een zwart oog kapje op ga lopen ga iedereen vragen en kijken. Met een huidkleur is dat veel minder. Het is vriendelijker he . Wie weet waar ik wel een huidkleur kan vinden. het liefst geen plactic want dat drukt zo in je huid, die heb ik ook al en van een pleister krijg je weer huid uitslag. Wie kan me helpen


misschien klinkt dit heel raar, maar bij een carnavalswinkel dan. ik heb een ex-vriend gehad met een kunst-oog en toeval met carnaval om daar kleding te kopen kwam ik een oogkapje tegen in een huidskleur. succes.

label.Geplaatst op 2003-10-13 16:18:01

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren