© 2024 solvo B.V.

Langdurige oogontsteking

Twee maanden geleden kreeg ik een ontsteking aan mijn rechteroog en een week later was ook mijn linkeroog ontstoken. Ik draag mijn lenzen al niet meer sinds het is ontstoken. Inmiddels zijn mijn ogen, na het gebruik van antibiotica, niet meer rood, maar zitter er nog wel witte vlekjes(infiltraten) op mijn ogen. Een optometrist kijkt hier regelmatig naar, en het gaat steeds iets beter. Alleen heb ik na die ontsteking, waarbij ik eerst last had van heel veel oogslijm \'s nachts, nu juist hele droge ogen als ik wakker wordt. Heeft iemand hier ervaring mee? en hoelang heeft het geduurd voordat die infiltraten weg zijn? Ik zou namelijk graag mijn lenzen weer dragen, maar zo te zien duurt het nog wel even voordat dat mogelijk is.


De droge ogen zijn waarschijnlijk symptomatisch wel te behandelen met kunsttranen, misschien nog reinigen met middelen zoals blephaclean.. Informeer eens bij je optometrist of hij iig de sympomen zou kunnen verminderen!

label.Geplaatst op 2012-06-12 09:10:25

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren