© 2024 solvo B.V.

Litteken(weefsel) op de netvlies

mijn man is een aantal jaar geleden dmv een misdrijf zijn zicht verloren, hij is toen in engeland geopereerd dat was een tooth eye operatie en daardoor kon hij met 1 kant weer 60procent zien maar door een infectie is hij dit jaar zn zicht helemaal verloren de bacterie heeft een litteken op zn netvlies achtergelaten . Ik vroeg me af of er mensen waren die dit ook hebben en of ik nog hoop moet hebben voor de toekomst !!


Hallo, Nou, hier is er eentje. Ik ben een vrouw van 34 jaar en heb een heel groot litteken op mijn hoornvlies precies voor het pupil helemaal. Het heeft me leven enorm veranderd. Ik zelf wil geen hoornvliestransplantatie doordat er voor mij teveel haken en ogen aan vastzitten. Ik wil u man heel veel sterkte wensen vanuit hier....want ik weet hoe vreselijk dit moet zijn....terwijl ik het dus maar aan 1 oog heb. Met vriendelijke groet, Barbara

label.Geplaatst op 2011-02-02 17:18:56

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren