© 2024 solvo B.V.

Littekenweefsel op oog

Hallo, Ik heb 2 jaar geleden kruit van vuurwerk in mijn oog gehad en heb sinds toen last gehad van mijn oog. div zalfsjes e.d. gekregen maar nu zit er littekenweefsel op mijn oog en het is net of er een zandkorrel in zit. Kan een oogarts er iets aan doen ??? Heb pas een afspraak in juni maar ben nieuwsgierig of iemand weet of er iets aan gedaan kan worden.


Hallo, Ik las je berichtje. Ook hier iemand met een groot litteken op haar hoornvlies. De enigste oplossing voor mij is een hoornvliestransplantatie...waar ik niets voor voel. Soms kunnen ze ook laagjes schrappen om het beter te krijgen. Maar dat ligt eraan hoe diep het litteken is. Ondervindt jij ook zoveel problemen en wat is je visus nu? In mijn slechte oog is het 0,3. Met vriendelijke groet, Barbara

label.Geplaatst op 2011-02-02 17:23:29

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren