© 2024 solvo B.V.

Lui oog

wie weet een hele goede oogarts die mijn lui oog dat scheelkijkt .niet heel erg maar als ik moe ben dan gaat het scheef staan recht kan zetten wie heeft er ervaring mee ,ik ben bang voor een overcorectie! in de binnenhoek heb ik ook littekenweefsel van de eerdere operaties ,nu ben ik 33 wie heeft ervaring en kan mij een advies geven met vriendelijke groet


Hallo, Had ook last van wegtrekken oog en vooral als ik moe was...inOktober 2007 ben ik naar huisarts gegaan om te kijken of ze er wat aan kunnen doen..verwijsbrief gekregen en eind November 1e polikliniek bezoek...in December nog een x en "groen licht" gekregen om de ogen te laten opereren.. 10 weken geleden geopereerd...en wilde dat ik het eerder had laten doen... Heb naderhand nergens last van gehad alleen ogen zijn 2 weken lang rood geweest maar dat hoort erbij.. Ze meten het vantevoren goed door dus kans is heel klein dat er overgecorrigeerd wordt..maar het is en blijft een operatie en daar zitten altijd risico's aan..

label.Geplaatst op 2008-04-27 17:11:43


hoi brenda bedankt voor je reactie en geweldig voor je dat alles ikgoed is verlopen. mag ik vragen bij welke arts je bent geweest? en hoeveel loenste jij met een oog als je dit liever onder msn wilt vermelden mag dat ook hoor dan hoor ik wel met vriendelijke groet

label.Geplaatst op 2008-05-02 19:25:25


Mag ook via MSN maar dan moet ik wel een adres hebben..

label.Geplaatst op 2008-05-31 22:20:29


ja tuurlijk slim van me aarde_28@hotmail.com ik word de 25 ste al geopereerd gr

label.Geplaatst op 2008-05-31 23:09:44

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren