© 2024 solvo B.V.

Lui oog operatie info help!

Ik ben 18 jaar en wil er nu tog vanaf als het mogelijk is wat ik heel graag hoop en in geloof ik heb veel problemen met mijn vertrouwen en mijn gemeenschap om mij heen laatste tijd durf ik amper iemand recht in de ogen te kijken! Ik zou graa de mening van mensen willen die een operatie achter de rug hebben hoe het is resultaat erna de prijs ongeveer wat nie zo belangrijk is enzo aub help mij dit zou een verandering van mijn leven zijn een nieuw leven!


Op naar de huisarts voor een verwijsbrief voor operatie door de oogarts !!! Kan tot je 100ste. Het is een eenvoudige operatie. Je bent dezelfde dag alweer thuis en gelukkig voor de rest van je leven. Oogziekenhuis in Rotterdam is perfekt, maar elders kan natuurlijk ook.

label.Geplaatst op 2010-06-11 11:13:06


In mijn jeugd 2 keer geopereerd en 2 jaar geleden ook. Toen 3x omdat het niet helemaal verliep zoals zou moeten maar dat gebeurd sporadisch. Ik kan mensen recht aankijken en heb veel meer zelfvertrouwen!! Verwijsbrief halen bij huisarts en dan afspraak maken in ziekenhuis. Ik zou het zo weer doen.

label.Geplaatst op 2010-06-12 11:45:55

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren