© 2024 solvo B.V.

Melanoom op iris, wie weet er wat vanaf?

Hallo, Een maand geleden is er door de oogarts een melanoom op mijn iris vastgesteld. As vrijdag ga ik hiervoor naar het Oogziekenhuis in Rotterdam. Ik begreep van mijn oogarts dat dit operabel is. Verder weet ik niks en zit ik vol met vragen. Kan er op internet ook niet veel over vinden. Wel over een \"oogmelanoom\", maar dat is anders dan een melanoom op de iris, dacht ik... Wie kan mij er en over de behandeling wat meer over vertellen? Is zo\'n operatie risicovol? Verlies je zicht? Kan het terugkomen? Alvast bedankt, Groet, sec


hallo, Ik heb zelf een oogmelanoom gehad en eind augustus is mijn oog daarom verwijderd. Ik hoop dat je ondertussen al meer weet, wens je heel veel sterkte en als je vragen hebt , lees ik t wel van je groetjes

label.Geplaatst op 2007-01-03 21:09:31


Ik ben 23 september j.l. in het oogziekenhuis te Rotterdam geopereerd aan mijn linkeroog. Daar zat nl. een melanoom ( oogtumor) De oogchirurg heeft mijn gehele linkeroog verwijderd. Het is bijna voor 100% zeker dat je oog moet worden verwijderd omdat de tumor meestal in je gehele oog zit. Waarschijnlijk bij jou zeker, omdat hij op de Iris zit. Ik wens je heel veel sterkte en laat je gauw helpen want anders krijg je andere problemen.

label.Geplaatst op 2008-11-06 10:56:41

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren