© 2024 solvo B.V.

Oog Correctie Methoden

Zou iemand mij op dit forum mij informatie over oog correcties kunnen geven ik weet zelf van 1-Laser 2-Lens 3-Lens implantatie af all heb ik hierover weinig informatie Ja ik heb zelf een bril en hij zit me goed in de weg ik heb lensen geprobeert maar dat ging niet voor mijn werk en prive leven is het niet handig om een bril te hebben ik ben zelf nogal actief Alvast Bedankt , Mitch


Mijn reactie zal ook geen zin meer hebben, denk ik... Naar mijn idee werd met 'oogcorrectie' bedoeld dat iemand geopereerd word aan een oog, om na deze operatie (praktisch) geen bril of contactlenzen meer te hoeven gebruiken. :D :D :D

label.Geplaatst op 2003-07-26 19:40:19


Allereerst moet je afvragen wat je werkelijk wil... Waarom lukte het niet met de lenzen, bijvoorbeeld? Zo'n oogcorrectie-operatie kost wel een paar euro's, en je GEZONDE oog gaat wel 'onder het mes'! Er bestaat een kans dat het allemaal niet zo vlekkeloos loopt, als je wellicht verwacht. Je kunt altijd een afspraak maken bij een oogarts, en je zo vakkundig laten informeren over een dergelijke operatie. Na het gesprek met de arts(wat NIET kosteloos is) kun je rustig alle voors en tegens tegen elkaar afwegen. De meeste mensen proberen maar 1 keer lenzen, en als dat niet lukt, geven ze vaak op. Probeer het eens bij een andere opticien, wellicht eindigt daar je probleem al. Er zijn tegenwoordig zo verschrikkelijk veel verschillende soorten lenzen! Succes; en laat ff weten wat je gaat doen!

label.Geplaatst op 2003-04-23 21:16:12


Beste Mitch, weet niet of dit bericht nog iets voor je kan betekenen want jou bericht is al van maart.... maar toch; je praat over een oogcorrectie (recht zetten oog ?) Ik heb dit 10 jaar geleden laten doen in Belgie, Antwerpen bij Dr.Gobin. Betrof een correctie op 1 oog, het goede oog werd daarbij met rust gelaten. Het was toen een techniek die in Nederland (nog) niet werd toegepast. De ingreep was een succes ! Ik hoop dat je er uit komt (bent)! Gerard.

label.Geplaatst op 2003-06-08 19:53:17

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren