© 2024 solvo B.V.

Oog verwijderen

Ik ben 45 jaar en ben vanaf mijn derde jaar al blind aan mijn rechteroog, nu heb ik veel pijnklachten en heeft de oogarts nu toch voorgesteld het oog te verwijderen (evisceratie). Ik heb dit jaren tegen gehouden. Ik sta gepland voor 3 november, maar ik begin te twijfelen of ik het wel moet laten doen, ik ben erg bang dat ik naderhand nog pijnklachten heb. Ik ben absoluut geen held op medisch gebied. Wie heeft ook een oog verwijderd gehad en wat zijn u bevindingen?

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren