© 2024 solvo B.V.

Oogklachten

Sinds een jaar heb ik last van jeukende ogen als ik sóchtends wakker word. Gedurende de dag worden mijn oogleden dikker en de binnenkant van mijn oogleden rood. Het ziet er uit alsof ik elke nacht slecht slaap, alsof ik wallen heb. Sinds enkele maanden heb ik ook last van een piepend/krakend geluid achter met name mijn linker oog, alsof er vocht of lucht achter mijn oog zit. Ik ben al naar een oogarts, huidarts kno arts geweest en heb een CT scan laten maken. De artsen zien de symptomen, maar kunnen me niet vertellen wat het is. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en daar begin ik aardig moedeloos van te worden. Is er iemand die zich herkent in dit ziektebeeld?


Misschien naar een academisch ziekenhuis gaan?Of de oogheelkunde in Rotterdam,die staan erg goed bekend.

label.Geplaatst op 2007-05-20 17:33:13

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren