© 2024 solvo B.V.

Ooglidcorrectie

Binnenkort wordt bij mij een bovenooglidcorrectie uitgevoerd. Om de zwellingen tegen te gaan heb ik het advies gekregen om een week vantevoren te starten met het gebruik van Arnica D6, dat hierbij zou kunnen helpen. Mijn vraagjes: 1. Mijn oogarts waarschuwde me ervoor dat ik er in het begin \\\"niet uitzie\\\". Hoe lang duurt dat ongeveer? 2. Wie heeft ervaring met de Arnica D6 wat dat aangaat? Groet, Henk56


Bekijk onderstaande link voor het (voorlopig) resultaat. http://users.castel.nl/~vlugp01/index2.htm

label.Geplaatst op 2004-04-02 16:32:34


Ziet er mooi uit, hele verbetering tov het ervoor plaatje! Ben je er zelf blij mee? Groet Deesje

label.Geplaatst op 2004-05-04 16:20:28


Ik heb het ook laten uitvoeren maar ik heb na 2 weken nog last ervan vooral mijn rechter oog is dit normaal of gaat het wel weg. mvgr Jan

label.Geplaatst op 2004-08-27 16:16:29

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren