© 2024 solvo B.V.

Oogspier operatie/loensen lui oog

Hallo allemaal, Vrijdag as word ik geopereerd,krijg een oogspieroperatie.Heb een lui loensend oog en dat wordt dan rechtgezet.Ben erg nerveus!!Wie heeft een dergelijke operatie ook gehad?Hoe is het met de pijn?Viel het mee of viel het tegen?Ben je tevreden met het resultaat?En hoe zie je eruit vlak na de operatie?Kan ik de straat weer op of moet ik me eerst 2 weken in huis verstoppen hihi..


De operatie is uitgesteld want ik heb koorts en mag dus niet onder narcose... Ben nog steeds heel erg benieuwd naar jullie ervaringen met een oogspieroperatie.

label.Geplaatst op 2010-03-05 14:37:38


Hallo Romy, ik ben eind november geopereerd, ook bij mij is een oogspier verzet en een andere een beetje ingekort. De pijn viel enorm mee, ik heb één dag nog paracetamol geslikt. Beetje rustig aan gedaan, het genezen ging vlot, en ik ben bijna 68! wel geruime tijd last gehad van een rood oog, ,maar juist vandaag waren de dokter en ik het er over eens dat alles nu weer normaal is. Maak je maar niet bezorgd, de narcose is gewoon heerlijk en alles komt best goed. Beterschap met de koorts en vooral met de operatie.

label.Geplaatst op 2010-03-08 10:39:17


Hey ik ben 18 en will binnekort ook gaan aanvragen of dat mogelijk is het zou een nieuw leven zijn voor mij ik heb net een topic geopend ik wil er alles over weten! En ik wens jouw alle succes man. Btw zou ik kunnen weten wat je precies betaalt hebt +- aub.

label.Geplaatst op 2010-04-11 21:13:40

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren