© 2024 solvo B.V.

Oogvirus door lenzen/verkoudheid

Beste meneer of mevrouw die mij kan helpen, Nou in het begin had ik vaak rooie ogen wanneer ik wakker werd. Maar toen ik eenmaal mn lenzen indeed, was het weer over. Tenminste het werkte verdovend ( zei mn opticien). Dus ik dacht de hele tijd dat er niks aan de hand was. Maar goed, nu zegt de opticien, dat ik even een tijdje zonder lenzen moet lopen. En tja ik haat een bril dragen! Maar goed dan maar een tijdje ( onderhand al 2maanden). Maar ik vroeg nog erbij van moet ik niet naar de dokter, hij zegt dat heeft toch geen zin, want hij zal dan hetzelfde zeggen. Het is nu al heel wat beter, klein beetje droge ogen in de ochtend, maar dat trekt snel weer bij. En ik kan al beter zien. Tenminste beter dan wanneer ik heel erg pijn had in mn ogen. Maar wat het gekke is, als ik thuis blijf bijvoorbeeld een weekend, dan heb ik totaal geen last van mn ogen. Maar eenmaal naar school en in de trein, en kom thuis, dan zie ik weer die rooie randje om mn bruine ogen. Nu denk ik, gaat het wel ooit over. Nu ik al die verhalen hoor, dat het soms wel een jaar kan duren!! Ik word inderdaad een beetje moedeloos van! Ik hoooooop heeeeell eerg dat iemand mij kan helpen. Ohja ik gebruik oogdruppels (niet op advies van de opticien). Maar dat is niet erg, tenminste daar ga ik vanuit! hahah De opticien, zei dat het door de verkoudheid komt/of mn immuunsysteem zeg maar. En dat wanneer ik beter voelde ook de ogen beter gaan. Maar goed ik ben al niet ziek geweest sinds december vorig jaar. Of is het gewoon een of ander virus/bacterie/allergie??

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren