© 2024 solvo B.V.

Oogwratje of zo iets

Op het witte gedeelte van mijn oog heb ik aan beide ogen aan de neuszijde een soort wratje of iets wat daar op lijkt, ik heb er geen last van maar vind het wel een rotgezicht. Weet iemand wat dit is en kan je het weg laten halen?


Hallo, Zit het in het oog zelf? Ben vorig jaar 3x geopereerd en nadien vormde er een blaasje op. Bij controle bleek het een cyste te zijn. Die is doorgeprikt, onder verdoving. Daarna ontstond er weer 1 en die wederom weg laten prikken. Nu weer 1 maar heb er geen last van, en ga wel heen als ik er weer last van heb. Misschien is het bij u ook wel een cyste?

label.Geplaatst op 2009-05-21 21:16:01

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren