© 2024 solvo B.V.

Oogzenuwontsteking

Goedemiddag, Mijn jongste dochter van 19 heeft al geruime tijd last van een oogzenuwontsteking ( Neuritis optica ) en heeft reeds 2 x een driedaagse kuur via een infuus gehad met Pretnisolon Helaas heeft het allemaal weinig mogen helpen en het laatste onderzoek geeft aan dat de situatie inderdaad slechter is geworden de afgelopen tijd en zij waarschijnlijk het zicht in haar oog zal moeten missen. Voor mij een niet aceptabele iets dus ben ik naarstig op zoek naar mensen die dit ook aan de hand hebben gehad en mij wellicht goede informatie kunnen geven met wat ik hier nog aan zou kunnen doen. ( wel second opinion gevraagd ) Ik hoor eventueel graag goede en bruikbare tips Alvast erg bedankt Met vriendelijke groet, Andre Hackenitz


Beste mevrouw, Mijn man heeft dit ook gehad. Hij is behandeld in het Oogziekenhuis te Rotterdam. De naam van de professor weet ik niet meer. Hij is er zelf erg tevreden over. Ik weet niet hoog de dosering van de prednison was, maar bij hem was dit 60mg per dag. Das is vreselijk hoog maar heeft wel gewerkt. Mogelijk is het voor u een optie om naar Rotterdam te gaan. Succes.

label.Geplaatst op 2010-09-17 11:34:08

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren